Revolució
Som combat, l'exèrcit de pau convençut ferm i rebel. Cal ser fort, aixecar el cap, creure que el món se pot canviar. No podran fer-mos callar, massa veus cridant veritats. Pintarem pancartes junts, cantarem per lo que és just.
A la mà una guitarra, lo clavell penjat del braç, que ja n'hi prou de claudicar, bon cop de falç!
Som la gent que ha decidit dibuixar nous horitzons i llaurar un digne futur pels que vindran i els avantpassats que s'hi van dixar la pell pels nostres drets, per uns ideals.
Som-hi totes, valentes cal ser, juntes som més fortes, que tot està per fer! Tanca els ulls, dóna'm la mà. crida amb mi sense temor: revolució!
Som la gent que ha decidit dibuixar nous horitzons. Construir un nou país en igualtat, lliure i en pau. Tanca els ulls, dóna'm la mà, crida en mi sense temor: revolució!
Autor(es): Montse Castellà