Electroscreamers


Sortim per la porta metàl·lica del fons del l'oficina. Darrera ens espera un vell amic amb la seva motocicleta plena d'elements customitzats amb un gust refinadament pertorbador. Nosaltres també tenim els nostres propis vehicles amb els que ens desplacem per la ciutat. Aquests trastos són diferents als que hi ha a la vostre actualitat. No tenen una forma determinada, es generen al pujar-s'hi segons l'estat d'ànim. El meu artefacte té forma de drac. Quan acabem la jornada solem quedar per boicotejar-nos i explorar nous horitzons. Avui anem de camí als bars musicals que ens agraden, allà bevem químics nous que acaben de descobrir parents nostres. Escoltem tot tipus de música que ara considereu soroll. No tenen un beat determinat i constant i es regeixen per lleis quàntiques. Les sales tenen un equip especial que et permet submergir-te i escoltar la música sense la necessitat de cap aparell reproductor de so.

Celebrem enèrgicament la distorsió visual que ens generen aquestes aventures que alteren la nostre consciencia. Respectem els punts de vista extrems que es consoliden dins la nostre ment. Lo irreal i lo fantàstic gaudeixen d'un reconeixement especial en el nostre sistema.

El Two Halves Collide ha quedat enrere i les seves substancies primàries també, és molt més ric aquest univers completament alterable gràcies als nous compostos i els nostres sentits reinventats.

Canciones más vistas de

Creamy Creature en Agosto