Calmoso & the BlackFang

Surprise Yourself


Print songSend correction to the songSend new songfacebooktwitterwhatsapp

Quan tot tranquil, tot en silenci, quan la historieta segueix el fil, ahir és copia del què serà demà, ja saps avui què passarà. Vides avorrides queda-te-les tu. Rutina, paraula tabú. Addictes a la improvisació buscant l’inesperat en desesperació. Quan despertes del teu cementiri trencant rutines, captiveris. No, no tenim remei, sense sorpreses no vull fer-me vell. Orelles tieses, ulls oberts: passa, que no passa, que no passa mai res, passen els dies, mirades cansades, passen poques coses, no planejades. Oblides la sorpresa i la casualitat, allò espontani, se’n va amb l’edat. Deixar-se portar per l’instint, deixar la por pel distint. Express yourself, surprise yourself.
Hace unos años cuando era adolescente antes de hacer letras y de caos en tu mente sonaba en la radio, el Amante bandido, en casa Dire Straits, Police y más que no te digo; ante un video de rap te quedaste pasmado: MC’s, ritmos, Jambo Extraño a veces soy el intruso en medio de un paso trazo sensaciones en ti, como Picasso. Vamos todo el mundo, esta mierda es auténtica depurada en el flow de la tecnica deja que el cuerpo intuya los números de esta danza, mueve tus humeros. Ahora no esperes que la gente lo entienda. Nada que entender, como multas en hacienda, si el mundo gira y gira y todo sigue igual gira tu también al contrario a ver que tal y si estas triste y no dejas de darle al coco relaja el cuerpo y muévelo un poco, más de la cintura como el buen africano si es así... venga hermano! La gente no lo sabe, actuamos por inercia y luego es tarde. Siempre has intentado hacer lo que te apetece bueno siempre es si la hierba y no se desvanece ese antiguo amor que el mundo mece en su colchón, quédate corazón, deja que las certezas se vuelvan dudas. Si es así hey...¿qué harías tú pues? Deja que el mar oscurezca las dunas y que los lunáticos busquen sus lunas. Todo lo que hay que hacer es pensar y no correr sin brújulas y ni GPS. Y muévelo otra vez, como si fuera la primera vez.
Tot és distint quan amolles el freno, treus castanyes, proves el veneno sereno, oblides precaucions. Vida sense cautela, ni previsions. Bonic no saber què passarà, ones diferents, mateix mar, tan gran, quan sona espontani, tant a prop del Mediterrani. Boniques les corbes amb sorpreses, perdre destins, oblidar promeses, tan gran, la força de l’ara i la il·lusió d’un xiquet en la cara com la brisa matinera que entre per la finestra, la vida et refresca cada matí cada cada cada cada dia sense fi la imaginació serà la nostra mestra; l’enemic, serà el futur, res anirà com havies pensat s’haurà acabat, l’eternitat, la indecisió serà l’únic segur. Express yourself, surprise yourself.

The most viewed