Trovapedia
Vota: +0


BIKIMEL


Bikimel és el nom amb què és coneguda musicalment Vicky de Clascà (Barcelona, 1976), amb tres discos al mercat, stat Jònic, Farrera Can-sons D.O. i Morir d'un Llamp. Va guanyar una beca per fer estada al Centre d'Art i Natura de Farrera, el 2011, del qual va sorgir el projecte del seu segon disc. Aquest segon treball va ser gravat entre la Coma de Burg i Caldes de Montbui. Entre les seves influències hi ha Bonnie Raitt, que segons ella, li "va ensenyar a cantar i a entendre el blues". Segons Roger Mas, Bikimel canta "per transformar l'estat de l'ànima".

El juny de 2013 va actuar al Concert per la Llibertat juntament amb la Beth i Ivette Nadal. El 24 de setembre de 2014 va participar en el Piromusical de la Mercè interpretant una moderna versió de La santa espina en l'espectacle pirotècnic El somni d'un gegant. En gener del 2015 va començar la gravació del seu tercer àlbum d'estudi, produït pel compositor Luc Suarez i el guitarrista David Soler. Aquest àlbum va ser enregistrat a l'estudi La Casamurada de Tarragona.


Discografia



  • 2010: Stat Jònic (Temps Record)
  • 2013: Farrera, Can·Sons D.O. (Temps Record)
  • 2015: Morir d'un Llamp
 El contenido de este artículo ha sido extraído total o parcialmente de la Viquipèdia (Wikipedia en catalán) bajo licencia Creative Commons.







 
PUBLICIDAD
PUBLICIDAD

 

LO + EN CANCIONEROS.COM
PUBLICIDAD

 

HOY DESTACAMOS
Óbito

el 06/06/2025

El músico cubano José Luis Quintana Fuentes, conocido como "Changuito", falleció este lunes en La Habana a los 76 años. Fundador de Los Van Van y creador del Songo, deja un legado fundamental en la historia de la música popular cubana y la percusión a nivel internacional.

HOY EN PORTADA
Novedad discográfica

el 01/06/2025

La cantautora colombiana presenta un nuevo trabajo grabado en vivo en un patio de San Telmo, como homenaje íntimo a la ciudad de Buenos Aires, donde interpretó cinco canciones en formato acústico junto a un trío de músicos.

 



© 2025 CANCIONEROS.COM