Letras de canciones
Vota: +0


Idiomas
 

Traducción automática
       
NOTA IMPORTANTE El uso de traducciones automáticas suele dar resultados inesperados.
 
Aparece en la discografía de

Força de gravetat


Versión de VerdCel
El pes del cel que vam deixar. Enrere la llum que vas visitar. Saps que no podria tornar. Ací tens la mà, agafa’m i mirem endavant.
Tenies les claus, no vam poder entrar. Castells en runes. Escuts, llances, timbals.
Les pedres i l’edat. Llentiscles frondosos. Sents la brisa, les ones. Agafa’t ben fort.
Pansides les fulles. La mel agra a l’eixam. Rutines són vides. Segon o darrer lloc i tens por.
Embut dels anys. Granota que no sap nadar. Hermètic esdevindre. Creus que la brasa s’ha apagat.
Vagons de rosella, com vénen els hem d’agarrar. Mans juntes, contràries, espill, el mateix a l’altre costat. Complementari, cercle, dits entre les teues mans.
Ens agrada escoltar-nos, mà contra mà, suport en l’altra, mà contra mà, més a dalt pujaran.
Noves etapes. En caure terra i aigua fan l’esfera terrestre, també el fang.
Inici o espiral, foc, un clivell per on entren tempestats.
Posem al seu lloc un pitxer ple de clavells. Agafa’m la mà i mirem endavant.
Aquest món està podrit, implosiona per moments. Fora planys, construïm un nou món. Es possible, ho hem de fer. Donem solucions. Tu lluita, lluita. Tens por, però tu lluita. Arriba un dia que (ho) canvies i ho/et superes. Pots deixar-te portar per l’algoritme, però el destí/desig té una porteta just al costat de l’atzar.
Ningú et garanteix que (tot) el que plantes creixerà, però si cal triar entre el que hi ha, hauràs d’anar replegant llibres prestats, escrivint combinacions pròpies de paraules, perquè d’ací escollirà la vida.
Hauràs d’obrir camí enmig del bosc espès i fosc.
I la vida passa, i tant que passa!







 
PUBLICIDAD
PUBLICIDAD

 

LO + EN CANCIONEROS.COM
PUBLICIDAD

 

HOY DESTACAMOS
Doctorado Honoris Causa

el 24/02/2026

El cantautor catalán Joan Manuel Serrat recibirá la máxima distinción académica de la UNCUYO en marzo, en una visita de tres días que incluirá un concierto homenaje con la Orquesta Sinfónica y un encuentro abierto con el público. La resolución destaca su compromiso con la libertad, la diversidad cultural y los derechos humanos.

HOY EN PORTADA
31 Festival BarnaSants 2026

por Xavier Pintanel el 23/02/2026

La cantautora siciliana Carmen Consoli cantó ayer 22 de febrero en Paral·lel 62 de Barcelona dentro del Festival BarnaSants, en un concierto de doble estreno: la presentación en Barcelona de su nuevo disco Amuri Luci (Amor Luz) y su memorable encuentro en el escenario con la Orquestra de Músiques d’Arrel de Catalunya (OMAC).

 



© 2026 CANCIONEROS.COM