Letras de canciones
Vota: +0


Idiomas
 

Traducción automática
       
NOTA IMPORTANTE El uso de traducciones automáticas suele dar resultados inesperados.
 
Aparece en la discografía de
Canción provisionalmente no asignada a ninguna discografía

Introducció


Fou la insurrecció dels rebesnets de Martí i de Maceo. L’amotinament de la raó il·lustrada front els lacais corruptes de la Màfia de l’oncle Sam. L’esperança dels espoliats, en els fusells amagats al Pico Turquino, entrant a Santiago de Cuba. La revolta dels dignes amb fam per aprendre a llegir i escriure. Els famèlics proclamant la sanitat, l’educació, la cultura i la dignitat. La derrota de la comanadoria ianqui a platja llarga. El discurs de les sobiranies dels pobles a l’assemblea de les nacions. La lluita contra l’imperialisme allà on es trobi.

No ha estat doblegada pel bloqueig, ni en períodes especialment durs econòmicament, ni en temps de cants de sirenes. Ha tingut més llums que ombres, i seguirà tenint encerts i errades. Es el que tenen les revolucions que han fet, fan i faran les dones i els homes.

Però aquesta segueix sent el miracle dels ateus. La fe dels insubmisos de la metròpoli o del camp, en el temps de les cireres.

Una pedra en la sabata del Chicago Boys.

Cuba va. Per això li cantem.







 
PUBLICIDAD
PUBLICIDAD

 

LO + EN CANCIONEROS.COM
PUBLICIDAD

 

HOY DESTACAMOS
Novedad discográfica

el 10/10/2025

El músico argentino Milo J lanza La vida era más corta, un álbum doble donde se cruzan el folklore argentino y los sonidos urbanos contemporáneos, en una obra que reúne a varias generaciones y cuenta con colaboraciones destacadas como las de Mercedes Sosa y Silvio Rodríguez.

HOY EN PORTADA
Festival Jazz Barcelona 2025

por Carles Gracia Escarp el 16/10/2025

Miguel Poveda hizo suyo el Gran Teatre del Liceu de Barcelona —uno de los grandes Teatros de la Ópera del mundo— en su concierto Distinto del 15 de Octubre, en el marco de la edición de 2025 del "Festival Jazz Barcelona".

 



© 2025 CANCIONEROS.COM