Letras de canciones
Vota: +0


Idiomas
  

Traducción automática
      
NOTA IMPORTANTE El uso de traducciones automáticas suele dar resultados inesperados.
 
Aparece en la discografía de

Presentació


Versión de Joan Isaac
Com podeu imaginar no ha estat gens fàcil escollir dotze cançons per aquest espectacle. En tot cas aquesta és una tria molt personal i que obeeix a tot un univers íntim que forma part de la meva memòria musical.

Però més enllà de tot això, voldria aquesta nit retre un homenatge —un modest homenatge— des de l’admiració i el respecte més profund a tots aquells homes i dones que, des de la paraula, la poesia i la música, han cregut i creuen que encara es possible defensar l’emoció i la sensibilitat davant de la mediocritat i de la banalitat.

A tots aquells que ja no hi són:
Brel, Ferré, Brassens, Víctor Jara, Yupanki, Carlos Cano, Ovidi, Amilcare Rambaldi…

A tots aquells que encara hi són:
Serrat, Raimon, Maria del Mar, en Llach, en Pi de la Serra, Silvio, Pablo, Aute, Paco, Sisa, Conte, Caetano…

A tots.

Els grans i els petits, els coneguts i els desconeguts. I també, com no, a tots vosaltres, que amb la vostra complicitat heu fet que malgrat totes les dificultats encara creiem en aquest ofici meravellós de fer cançons, si més no, diferents.

A tots, gràcies per existir.







 
PUBLICIDAD
PUBLICIDAD

 

LO + EN CANCIONEROS.COM
PUBLICIDAD

 

HOY DESTACAMOS
Cancionero y Discografía de Violeta Parra

por Xavier Pintanel el 13/07/2026

El Cancionero y Discografía de Violeta Parra, impulsado por cancioneros.com, continúa siendo una de las investigaciones documentales más importantes dedicadas a la universal artista chilena. Cuatro años de investigación permitieron recuperar 520 canciones, reconstruir su discografía, corregir numerosos errores históricos y fijar datos fundamentales sobre una de las figuras esenciales de la música latinoamericana.

HOY EN PORTADA
Candombe

por Manel Gausachs el 25/07/2026

El pasado 18 de julio de 2026 se reunieron 11 comparsas de todo el territorio español en la pequeña localidad de Palau-Solità i Plegamans, a 25 km de Barcelona. Una concentración carnavalera uruguaya que finalizó con un concierto de todo un referente de este género musical afrouruguayo, Eduardo Da Luz.

 



© 2026 CANCIONEROS.COM