Letras de canciones
Vota: +0


Idiomas
 

Traducción automática
       
NOTA IMPORTANTE El uso de traducciones automáticas suele dar resultados inesperados.
 
Aparece en la discografía de

Als intel·lectuals forasters, per a veure si fan servir el cap, i fan honor al seu ofici de lletraferits (Torbado, Umbral, Jiménez...)


Quan hem volgut tenir més del que és nostre?
I quina dèria la dels germans d'Estat
de conquerir les quatre coses nostres!

Mediterrània, oneja en català.
I la taronja és mimada en paraules
belles i antigues, i amb el dolç valencià.
Cor d'oliveres i cos mullat de mar
Mallorca és cant de vida en mallorquí.
Seny i senyera, muralla invencible,
mare que cuida els seus fills amb l'exemple.
De Catalunya parle. I en català.
Quan hem volgut tenir mes del que és nostre?

Si forasters, ara són catalans,
ells han vingut. No els hem tret de sa casa.







 
PUBLICIDAD
PUBLICIDAD

 

LO + EN CANCIONEROS.COM
PUBLICIDAD

 

HOY DESTACAMOS
Novedad discográfica

el 04/04/2025

La cantautora Judit Neddermann y el guitarrista Pau Figueres presentan un nuevo álbum conjunto, con doce canciones en castellano, catalán, portugués y francés, grabadas en directo en estudio. Entre ellas, una nueva versión de Vinc d’un poble con Joan Manuel Serrat y temas originales que combinan pop, folk, jazz y música popular brasileña.

HOY EN PORTADA
Novedad discográfica

el 04/04/2025

El cantautor chileno Patricio Anabalón lanza el single Danza con la participación de Silvio Rodríguez, en una obra producida por Javier Farías y enriquecida con los aportes del Cuarteto Austral, Felipe Candia y otros destacados músicos e ilustradores; en un encuentro generacional de la canción de autor.

 



© 2025 CANCIONEROS.COM