Discos
Vota: +0


On està el lloc? (VerdCel) [2004]


Aparece en la discografía de
Comentarios

Aquest és un Ep amb 6 temes que eren mostra del treball que s'havia estat fent fins el moment (2004), un document que resumia l'espectacle amb què es va estrenar aquest projecte de VerdCel: "La Cordeta s/e".
"On està el lloc?" és un recull de temes i ja una segona mostra (la primera havia estat una maqueta, Bagatge d'una fusió) del fet musical i plàstic que s'amalgamen als seus treballs. Un digipack amb unes il·lustracions i un fil conductor que mostrava la història d'un primer personatge. El moviment, el paisatge i el viatge s'intuïen ja en els seus continguts; idees que desenvoluparan els seus treball posteriors en profunditat així com en la forma de treballar del seu equip creatiu; principalment fins a 2008 alfOnS Olmo Boronat (lletres i música) i Daniel Olmo Boronat (vesant plàstica del grup).







 
PUBLICIDAD
CANCIONES + EN ESTE DISCO
PUBLICIDAD

 

LO + EN CANCIONEROS.COM
PUBLICIDAD

 

HOY DESTACAMOS
Doctorado Honoris Causa

el 24/02/2026

El cantautor catalán Joan Manuel Serrat recibirá la máxima distinción académica de la UNCUYO en marzo, en una visita de tres días que incluirá un concierto homenaje con la Orquesta Sinfónica y un encuentro abierto con el público. La resolución destaca su compromiso con la libertad, la diversidad cultural y los derechos humanos.

HOY EN PORTADA
31 Festival BarnaSants 2026

por Xavier Pintanel el 23/02/2026

La cantautora siciliana Carmen Consoli cantó ayer 22 de febrero en Paral·lel 62 de Barcelona dentro del Festival BarnaSants, en un concierto de doble estreno: la presentación en Barcelona de su nuevo disco Amuri Luci (Amor Luz) y su memorable encuentro en el escenario con la Orquestra de Músiques d’Arrel de Catalunya (OMAC).

 



© 2026 CANCIONEROS.COM