Bona nit
si fa calor i són les tres,
si fa pena i són les quatre,
són les cinc i no fa res.
Apa, llegiu el diari!
El turisme ens salvarà.
Quan camino per la vora
ningú em vol donar la mà.
Àcid-viatge en primera.
Per què fuges, si sóc jo?
Ningú no ha trobat encara
la setena dimensió.
La paraula dominada
és la que és interessant;
si domina, no interessa;
això és el que està passant.
La paraula, si és cantada,
pot arribar a ser cançó;
després, vegem de què tracta,
si no, no la canto jo.
Poetes, tingueu mesura:
us canten massa sovint;
la cançó entra molt fàcil,
però més fàcil va sortint.
M'oblidava de la truita,
a l'espanyola, com no!,
a la francesa m'agrada
més amunt del Rosselló...
Si fa fred i són les quatre,
si fa calor i són les tres,
si fa pena i són les dotze,
bona nit, si no ha estat res.
El músico argentino Milo J lanza La vida era más corta, un álbum doble donde se cruzan el folklore argentino y los sonidos urbanos contemporáneos, en una obra que reúne a varias generaciones y cuenta con colaboraciones destacadas como las de Mercedes Sosa y Silvio Rodríguez.
El músico y compositor venezolano Henry Martínez murió este 2 de octubre, según informó su familia a través de un comunicado en redes sociales. Autor de más de 200 canciones, su obra fue interpretada por voces como Pablo Milanés, Martirio, Marc Anthony, Jerry Rivera, María Teresa Chacín, Cecilia Todd y Gualberto Ibarreto.
Tras más de quince años de amistad y colaboraciones esporádicas, la actriz y cantante española Leonor Watling y el músico y productor estadounidense Leo Sidran publican Leo & Leo, un álbum conjunto disponible en plataformas digitales, CD y vinilo. El proyecto, con colaboraciones de Jorge Drexler, Kevin Johansen y Javi Peña, se acompaña de una gira internacional junto a The Groovy French Band.
Miguel Poveda hizo suyo el Gran Teatre del Liceu de Barcelona —uno de los grandes Teatros de la Ópera del mundo— en su concierto Distinto del 15 de Octubre, en el marco de la edición de 2025 del "Festival Jazz Barcelona".
La cantautora catalana Ariadna Veas publica su primer álbum, Bajo tierra, un disco autoeditado de ocho canciones en catalán, español e inglés, donde confluyen el folk, la sensibilidad poética y una profunda conexión con la naturaleza.