Antònia Font
Aeroport de Girona o Barcelona Nord
Porta o Gate 05, Vuelo Flight B6237
XXX Seient 24C
I serà per força del destí
o aquesta fe que tinc en mi
o per la sort del pelegrí
o un regal dels mallorquins…
Però… sabeu qui va seure amb mi?
sabeu qui va seure amb mi?
La fabulosa, la mes famosa
la Top de Tops, la mallorquina
mes formosa que hi ha al món
L'Antònia Font, l'Antònia Font
Jo em vaig follar l'Antònia Font
a un avió
I vam deixar-nos de punyetes
i vinga som-hi a fer manetes
varen ser 3000 segons
de carícies i festetes i petons...
50 minutets de parèntesis i d'èxtasis.
Com diria el seu "ex" en Joan Miquel
"Això més que un avió
és un batiscaf volador
amb dos marcianets a bord"
I balenes i sirenes
i estrelletes i planetes
i ovnis plens d'extraterrestres
amb barrets i samarretes
i… sabeu qui va seure amb mi?
sabeu qui va seure amb mi?
La fabulosa, la més famosa
la Top de Tops, la mallorquina
mes formosa que hi ha al món
L'Antònia Font, L'Antònia Font
Jo em vaig follar l'Antònia Font
a un avió.
La resta del passatge
s'ho miraven amb recel
jo tinc un polo de menta
i no ens vam tallar ni un pel
i es que no van ser els Manel
ni el Quintana, ni el Portet
ni tan sols el Marc Parrot
i molt menys va ser el Raimon
Jo vaig ser el gran
del festival Mallorca Rock!!.
La cantante mexicana Lila Downs recibirá el galardón el 20 de julio en Cartagena, en el marco del festival La Mar de Músicas, como reconocimiento a una trayectoria artística que ha tendido puentes entre culturas, lenguas y tradiciones musicales desde una mirada profundamente comprometida.
La cantautora chilena Elizabeth Morris presenta un nuevo trabajo discográfico marcado por la grabación orgánica, la sencillez como eje creativo y un enfoque profundamente emocional, con colaboraciones de Joe Vasconcellos y José Seves.
El Festival Folk Internacional Tradicionàrius celebrará en Barcelona su 39ª edición entre el 16 de enero y el 27 de marzo de 2026 con más de 50 actividades y una programación que pone el foco en las lenguas habladas, cantadas y bailadas del Pirineo, con propuestas de Occitania, País Vasco, Aragón y los territorios de habla catalana.
El músico y cantante Salvador Escribà, figura central de las fiestas populares en Cataluña y fundador del sello Salseta Discos, murió a causa de un ictus. Su trayectoria está ligada tanto a la música de baile como al impulso decisivo del rock catalán.
El cantautor cubano Silvio Rodríguez dio a conocer en el Hay Festival de Cartagena de Indias (Colombia) Silvio Rodríguez, diario de un trovador, un libro que reúne textos inéditos de su cuaderno personal en diálogo con 143 fotografías del argentino Daniel Mordzinski, fruto de más de dos décadas de encuentros, viajes y trabajo compartido.