Pel seu nom
algun cop una mica més.
Som la diada dels vençuts,
el sud del nord, el nord del sud.
Som i no sé ben bé què som.
Diguem les coses pel seu nom:
som botiguers, acomplexats
a cops de seny, a cops de falç.
Perquè la pela és la pela
diu que de les pedres en trèiem pans.
Ballem la dansa més bella
lligats en un cercle de peus i mans.
I fem castells a l’aire
amb folre i manilles, ben collats
els uns a sobre dels altres,
quan toquem els núvols tornem a baix.
Som i no sé pas si serem
algun cop una mica més.
Som una llengua en mal estat,
som un poema inacabat.
I, tant si és gol com si no és gol,
sota la capa del futbol,
tan grans i, alhora, tan petits.
som més que un club, menys que un país.
El cantautor asturiano Víctor Manuel inaugura etapa con Altafonte y presenta un álbum producido por David San José, formado por composiciones que abordan el amor, la esperanza y la identidad personal en un tiempo marcado por la incertidumbre.
Canción de luz. Homenaje a Ángel Quintero, producido por los Estudios Ojalá y licenciado por Bis Music, reúne once composiciones del repertorio del trovador fallecido en abril de 2024, interpretadas por destacadas voces de la música cubana como Silvio Rodríguez, Miriam Ramos, Frank Delgado o Eduardo Sosa.
La cantante italiana Ornella Vanoni, conocida por clásicos como Senza fine, deja una trayectoria de más de siete décadas marcada por la versatilidad, la presencia escénica y su papel como una de las grandes damas de la canción italiana.
El artista brasileño Djavan presenta 12 canciones autorales —11 de ellas inéditas— en Improviso un álbum construido en torno al movimiento espontáneo, producido y arreglado por él mismo y disponible también en edición Dolby Atmos y vinilo.