Erm
sense un clar motiu, però jo directament
he pensat el pitjor
Em pregunte si realment hi ha una raó
per arribar a eixe extrem
però ella ho aprofita
per fer la seua labor
Va deixant darrere seu
una cua que remena, regira, agita l’aire
i m’arriba al rostre
Remou els cabells
em deixa un regust amarg i fred
ancestral, impossible, infinit, inabastable, evitern
Em pregunte si realment hi ha una raó
per arribar a eixe extrem
però ella ho aprofita
per fer la seua labor
el que ha vingut a fer
M’acaça el cor de forma dràstica
Una xarxa que ens atrapa o que hem llançat?
Vagar amb recel i tot del seu pudor
ho impregnem
Em pregunte si realment
hi ha una raó
per arribar a eixe extrem
Tu ací, a un costat
et veig passar. Atura’t! No depasses la fissura
Deixa’m seguir. D’acord!
Em mantindré quiet, quiet em mantindré
No et molestaré més, no t’invocaré
Marxa ara, aprofita que encara pots, adéu
Em pregunte si realment hi ha una raó
per arribar a eixe extrem
Desde los veintiún años la argentina Carmen Aciar es una barcelonesa más, llegó para descubrirse en su arte por las calles de Barcelona, sumando sus propias historias desde que llegó en ese agosto de 2022 para habitar esta ciudad en sus incertidumbres, sus composiciones ya conforman su primer disco Historias mías.
El jueves 14 de marzo Mayte Martín presentó en el Teatro de la Maestranza de Sevilla su nuevo espectáculo: Tatuajes. Se trata de una colección de joyas de grandes autores universales llevados magistralmente al territorio particular de la artista. Con este concierto y con el disco que lleva el mismo nombre, rinde homenaje a la canción de autor más global, a la que traspasa fronteras y conforma una parte primordial de la memoria sentimental de diferentes generaciones.