Tenim els dies i les mans
de part nostra
sols en ajuntar-nos
Explosiva potència
contra qui vol tombar-nos
Capgirem a diari
els colps que ens foteu
les sentències, el foc i la guerra
les sentències, el foc i la guerra
Quan creus que estàs acabat
et tornes a renovar, vitalitat des de dins
cada matí torna a brollar
miraculosament
Alçarem el que vulguem alçar
portarem a terme el que ens proposem
enderrocarem les vostres capelletes
els vostres púlpits, els murs implantats
us traurem la disfressa, el cor podrit que gasteu
les úniques paraules que pronunciareu
Quan creus que estàs acabat
tornes a reviscolar, vigor des de dins
cada matí torna a brollar
miraculosament
Procurant-nos amor, descans a la nit
l’equilibri al trapezi personal
malgrat les empentes dels covards
Amb el món, ben endins
gent propera ens reforçarà
Amb la desobediència
amb tota la desobediència
Tenim els dies i les mans
de part nostra
sols en ajuntar-nos
Explosiva potència
contra qui vol tombar-nos
El cor podrit que gasteu
l’únic que pronunciareu
ni sentències, ni foc, ni guerra
ni sentències, ni foc
Els aliats també cauran
perquè tenim els dies del nostre costat
el poble, les mans, el poble
i l'empenta del matí per avançar
Quan creus que estàs acabat
tornes a reviscolar, vigor des de dins
cada matí torna a brollar
miraculosament
Quan creus que estàs acabat
vitalitat des de dins
miraculosament
La cantautora de Tortosa repasa el significado de su nuevo triple álbum, explica el simbolismo de Groenlàndia, reivindica el papel del BarnaSants en su trayectoria y recuerda el concierto con el que clausuró la 31ª edición del festival junto a la Banda de Música de La Sénia.
El Cancionero y Discografía de Violeta Parra, impulsado por cancioneros.com, continúa siendo una de las investigaciones documentales más importantes dedicadas a la universal artista chilena. Cuatro años de investigación permitieron recuperar 520 canciones, reconstruir su discografía, corregir numerosos errores históricos y fijar datos fundamentales sobre una de las figuras esenciales de la música latinoamericana.
La actriz Tilda Espluga y el guitarrista griego Manolis Androulidakis estrenan en Cataluña un espectáculo que une literatura y música para conmemorar los ochenta años de Zorba el griego, dentro de la programación del festival Perifèria Cultural.
La cantante madrileña Rosa León publica una nueva entrega de Carta de amor a María Elena Walsh junto a Silvio Rodríguez. Para los demás reivindica el pensamiento ético de la autora argentina y forma parte del álbum con el que Rosa León regresa al estudio de grabación tras más de dos décadas sin publicar un nuevo trabajo discográfico.
El cantautor Albert Pla publicará en noviembre su primer álbum en solitario en cerca de dos décadas y lo presentará en una gira que comenzará en enero de 2027 con las primeras paradas confirmadas en Palma de Mallorca, Valencia, Bilbao, Gijón, Granada, Murcia y Alicante.