Sota el llidoner
una senda i quatre branques
Un quadre el fan
quatre estreles, sentir-te i un astre
De vegades un llidoner
de vegades el llidó sencer
No deixar-nos enlluernar
Farem un collage de pètals replegats
Motivació del viatge
Per què i on anar?
Fugim o cerquem llibertat?
Idealitzes des del menjador
quin país millor? Hi he d’anar
Oasi felicitat
t’aprendré a estimar, pensant infinit Mar
Imaginar sense origen ni destí
viatjar sense més, la brisa al clatell
el cant de gavines ompli el cel
enmig de l’oceà en sóc un passatger
Motivació del viatge
Per què i on anar?
Fugim o cerquem llibertat?
Llibertat i compromís
qui diu que no poden estar junts?
Mira’ls ací, viuen al mateix pis
Com el novel·lista, ancorar el vaixell al moll
endinsar-me a les entranyes, a ciutat des del port
amb els ulls i la motxilla d’experiències i coneixences
suren els símbols i els mites
Bussegen ben endins les passions i els sentiments
per navegar a la vida cal molt més
que savis sense sostre, erudits sense base
parlar per parlar, parlar foradat
Motivació del viatge
Per què i on anar?
Fugim o cerquem llibertat?
Llibertat i compromís
qui diu que no poden estar junts?
Mira’ls ací, viuen al mateix pis
Sense sostre, sense base, parlar per parlar
Sense sostre, sense base, parlar foradat
Sense sostre. Parlar per parlar
Sense base. Parlar foradat
Hay discos que no necesitan levantar la voz. Azimut es uno de ellos. Joan Isaac presenta un trabajo hecho desde la contención, desde ese lugar donde la canción deja de ser ornamento para convertirse en algo casi necesario. Un disco minimalista, preciosista, trabajado con una delicadeza profundamente orgánica. Como todo en Isaac, un acto de fe.
Tras la publicación del disco Tinc una casa al mar, Joan Isaac vuelve a editar un nuevo trabajo: Azimut, en el que se encuentra acompañado por el músico y compositor Eduard Iniesta. Durante 2023 fue publicada una recopilación antológica de la obra del artista, compuesta por veinticinco cedés, como parte de la conmemoración de sus cincuenta años de oficio y 70 de vida, que culminó con un gran concierto en El Palau de la Música catalana y la edición de Joan Isaac al Palau en 2024. Azimut es su más reciente creación, una obra protagonizada por unos textos profundamente poéticos, vestidos fundamentalmente por voz y cuerdas.
El cantautor brasileño Chico Buarque ha viajado a La Habana invitado por Silvio Rodríguez, en una visita que combina un gesto de solidaridad con la grabación conjunta de Sueño con serpientes. El encuentro refuerza la relación entre dos figuras centrales de la canción latinoamericana.
El músico chileno Rodrigo Gallardo y el colectivo argentino Tremor presentan su propuesta conjunta en el Europa Tour 2026, un recorrido que consolida el diálogo entre tradición andina y electrónica contemporánea en distintos escenarios del continente.
Martirio llevó el pasado domingo 12 de abril al Auditori de Barcelona, en el marco del Ciclo de canción de autor BarnaSants, su espectáculo Al sur del tango, una propuesta que enlaza las raíces compartidas entre Argentina y España desde una interpretación que es tanto voz como gesto y emoción.