La xarxa
el gruix pensava
que res no passava
Ara que les aigües han baixat
la merda es veu
on estava: per tot arreu
És el moment
sota terra sempre
hi ha hagut gent que hi treballava
Conductes comunicants
punts de llum blaus
latència dels humans
Per no marcir del tot
ara és el moment
que connectarem
tot l'entramat
tensarem la corda
Branques infinites
som combustible, punxes d'argilaga
emergirem la xarxa
Encendrem la metxa
som un en el fons
que ningú visca aquest malson
Perquè junts podem
construir de nou
La clau que tots alberguem
Agranar engrunes
tot i la necessitat
no serveixen de res
Qui no guarda quan té
no menja quan vol
Branques infinites
som combustible, punxes d'argilaga
emergirem la xarxa
Fam, fam per a demà
i ja volem el pa sencer
si cadascú enllacem
si cadascú ens llancem
amb esperit crític, en bloc
sentit comú, de col·lectivitat
contra negligència total
enrere els covards
s'ha acabat: individualisme
obediència, conformitat
ens comencem a rebel·lar
ningú ho podrà parar!
Branques infinites
som combustible, punxes d'argilaga
emergirem la xarxa
Miguel Poveda hizo suyo el Gran Teatre del Liceu de Barcelona —uno de los grandes Teatros de la Ópera del mundo— en su concierto Distinto del 15 de Octubre, en el marco de la edición de 2025 del "Festival Jazz Barcelona".
El músico argentino Milo J lanza La vida era más corta, un álbum doble donde se cruzan el folklore argentino y los sonidos urbanos contemporáneos, en una obra que reúne a varias generaciones y cuenta con colaboraciones destacadas como las de Mercedes Sosa y Silvio Rodríguez.
El músico y compositor venezolano Henry Martínez murió este 2 de octubre, según informó su familia a través de un comunicado en redes sociales. Autor de más de 200 canciones, su obra fue interpretada por voces como Pablo Milanés, Martirio, Marc Anthony, Jerry Rivera, María Teresa Chacín, Cecilia Todd y Gualberto Ibarreto.
Tras más de quince años de amistad y colaboraciones esporádicas, la actriz y cantante española Leonor Watling y el músico y productor estadounidense Leo Sidran publican Leo & Leo, un álbum conjunto disponible en plataformas digitales, CD y vinilo. El proyecto, con colaboraciones de Jorge Drexler, Kevin Johansen y Javi Peña, se acompaña de una gira internacional junto a The Groovy French Band.
En un Palau Sant Jordi abarrotado, Joaquín Sabina se despidió de Barcelona con un concierto que fue al mismo tiempo un inventario de vida y un abrazo multitudinario a través de veintidós canciones que, tras más de medio siglo de carrera, ya no le pertenecen solo a él.