Jota de les sis veus
i serem rius, corrents de l’alegria,
i hi haurà amants cantant a les voreres.
(Cant temporal OC5)
Per acabar l’homenatge
unes jotes cantarem
per a donar-te les gràcies
Vicent Andrés Estellés.
De Roquetes vinc,
de Roquetes baixo,
agulles de cap,
agulles de ganxo.
Som Sis veus per al Poeta
i amb passió vos hem cantat
el batre i la malaguenya,
les albaes i el romanç,
el bressol i l’havanera,
els estils tradicionals.
També a les terres de l’Ebre
els teus versos ens arriben,
Vicent, en els nostres cants
les teues paraules viuen.
Com el pa que ens alimenta
és la teua poesia,
com l’aigua que brolla fresca
de la font que dóna vida.
La jota vos hem cantat
i ho hem fet amb alegria,
però ara ja hem d’acabar,
ací va la despedida.
Jota. Jotes de Navarrés, del Ebro, de Moixent, del Verdegàs y de Loriguilla.
El cantautor chileno Nano Stern vuelve a Europa con Inventemos un país, una gira en la que presentará en el festival BarnaSants el disco grabado en homenaje a Víctor Jara y ofrecerá un repaso por las canciones más emblemáticas de su repertorio, junto a un homenaje a los grandes referentes de la canción popular chilena como Violeta Parra, Patricio Manns y el propio Jara.
La trigésima edición del festival BarnaSants se despide este fin de semana con tres conciertos de Nano Stern, Marta Gómez y Borja Penalba en Cotxeres de Sants, marcando además la última edición bajo la dirección de Pere Camps.
El nuevo disco de Las Migas, titulado Flamencas, representa una vuelta vibrante al flamenco más tradicional desde una perspectiva contemporánea, empoderada y femenina, con colaboraciones destacadas y una propuesta visual renovada.
El reconocido cantautor argentino Abel Pintos presenta Gracias a la vida, un EP de versiones que dialogan con la memoria sentimental del continente. Con interpretaciones personales de obras icónicas, Abel Pintos revisita canciones que marcaron su historia musical y emocional.
La editorial Vademécum y el sello discográfico Sonamos presentan un libro de fotografías de Luis Alberto Spinetta tomadas por su amigo y colaborador Eduardo Martí. El volumen, titulado Spinetta, reúne casi 300 imágenes —muchas inéditas— que reconstruyen la vida y obra del músico argentino desde finales de los años 60.