Es diu Richard Gere
em sap molt de greu deixar-te així,
però és el destí.
És tan terrible
per a tu que et quedes sol aquí,
com ho és per a mi.
Qui, qui m'ho havia de dir...
A la meva edat engegar-ho tot
al cap de tants anys d'amor;
El final ja el sé: em penediré
d'haver-te canviat per ell.
No és res sentimental,
és només calor animal.
El que em perd
es diu Richard Gere.
El que em perd
es Richard Gere.
Ho sento, Bogart,
ell no serà mai un home dur,
tan dur com tu.
Però m'has d'entendre,
el prefereixo tendre.
Com canvia el gust!
No, no és culpa de ningú.
Sé que al teu costat
és un pela-gats,
incapaç de cap heroïcitat.
Músculs i res més,
un objecte fet
per poder penjar-lo a la paret.
No sé si té gaire cervell,
però és que és una qüestió de pell.
Ho sento, Redford,
no pensava que això se'ns acabés
tan "de repent".
I em repetia
que estava molt lluny d'aquest impuls
adolescent.
Sé que sóc una inconscient
per deixar-me endur
per un vent absurd
un vent que no mou els teus cabells.
Potser tornaré
demanant recer
i si no em perdones ho entendré.
Ja sé que no existeix,
però només així em serveix.
El pasado 18 de julio de 2026 se reunieron 11 comparsas de todo el territorio español en la pequeña localidad de Palau-Solità i Plegamans, a 25 km de Barcelona. Una concentración carnavalera uruguaya que finalizó con un concierto de todo un referente de este género musical afrouruguayo, Eduardo Da Luz.
Paripé publica Pájaro azul. Cartas desde el exilio, un volumen que reúne las cartas que Mercedes Sosa escribió entre 1978 y 1981 durante su exilio forzado. Editado por Araceli Matus, Agustina Pérez Rial y Graciela Goldchluk, el libro ofrece una mirada inédita sobre la dimensión más íntima de la cantante y da origen también a un documental y una exposición.
Más de treinta artistas participaron en un concierto con todas las entradas agotadas que recorrió cincuenta años de historia del Festival Grec de Barcelona a través de la canción. La coproducción del TRESC (Abacus), el Grec Festival de Barcelona y el Taller de Músics reunió sobre el escenario voces de distintas generaciones y tradiciones musicales en un espectáculo concebido como una dramaturgia colectiva.
El coronel retirado Nelson Haase Mazzei, condenado a 25 años de prisión por el secuestro y asesinato de Víctor Jara y Littré Quiroga, fue detenido por la Policía de Investigaciones tras permanecer prófugo. La justicia chilena ordenó su ingreso inmediato en prisión para cumplir la condena impuesta por estos crímenes cometidos tras el golpe de Estado de 1973.
La cantante, poeta, investigadora y divulgadora ecuatoriana Margarita Laso actuará este miércoles en el festival La Mar de Músicas de Cartagena (España) dentro de la programación dedicada a Ecuador. Acompañada por siete músicos, ofrecerá un recorrido por algunos de los principales géneros de la tradición musical de su país, desde el pasillo hasta los sanjuanitos y las bombas afroecuatorianas.