Perdre's
On és aquella empenta que es de partir?
I ses esperances?
Tan dur és es camí amics
que l’hem de deixar per aquesta vida fàcil i aturada?
I aquella lluita que esperàvem començar?
I tot el que teníem que dir?
I tot el que teníem que fer?
Què em fet?
Què em dit?
Res...
Res...
Què s’han fet dels amics d’abans?
Què s’han fet dels amics de quan érem infants?
Què s’han fet d’aquells jocs?
Què s’ha fet d’aquell somriure?
Què s’han fet dels amics d’abans?
Què s’han fet dels amics de quan érem infants?
On són es jocs de vida?
On són es jocs de guerra?
On són es jocs d’amor?
On són es jocs d’infants?
Què s’han fet dels amics d’abans?
Què s’han fet dels amics de quan érem infants?
Què s’ha fet d’aquelles corregudes
en que el (...)?
S’han perdut (...)
La cantautora de Tortosa repasa el significado de su nuevo triple álbum, explica el simbolismo de Groenlàndia, reivindica el papel del BarnaSants en su trayectoria y recuerda el concierto con el que clausuró la 31ª edición del festival junto a la Banda de Música de La Sénia.
El nuevo libro Mig segle vora el drac. Una història del grup Falsterbo de Miquel-Lluís Muntané reconstruye más de medio siglo de trayectoria de Falsterbo, uno de los grupos fundamentales —y el más longevo— de la Nova Cançó, y, a través de su historia, recupera una parte esencial de la memoria musical y social de Cataluña.
El Cancionero y Discografía de Violeta Parra, impulsado por cancioneros.com, continúa siendo una de las investigaciones documentales más importantes dedicadas a la universal artista chilena. Cuatro años de investigación permitieron recuperar 520 canciones, reconstruir su discografía, corregir numerosos errores históricos y fijar datos fundamentales sobre una de las figuras esenciales de la música latinoamericana.
La actriz Tilda Espluga y el guitarrista griego Manolis Androulidakis estrenan en Cataluña un espectáculo que une literatura y música para conmemorar los ochenta años de Zorba el griego, dentro de la programación del festival Perifèria Cultural.