Als teus ulls
La fi encara queda lluny
És la llibertat, oh...
Que jo puc sentir als teus ulls
Quan és l'hora de marxar
I apropem les nostres mans.
Viuré dins d'aquests freds murs
Fins a tornar a la meva llar
A la meva llar
Als teus ulls.
Amor, jo perdo el nord, sovint
Fa temps, que el meu cor es ple d'aquest buit
Quan desitjo fugir tant
Conduir, sense rumb
Qualsevol camí que faig,
Tots em porten allà on ets tu.
Els meus instints han tornat
I la gran façana caurà aviat
Sense orgull, sense oblidar
Puc sentir la llibertat
Llibertat
La llum, l'escalf
(Als teus ulls)
Complet em fas
(Als teus ulls)
Trobo l'entrada,
(Als teus ulls)
d'unes mil esglésies
(Als teus ulls)
The resolution
(Als teus ulls)
To all my fruitless searches
(Als teus ulls)
Yo.veo la luz, veo el amor
(Als teus ulls)
Em sento completament jo
(Als teus ulls)
Quiero vivir la libertad que hay en tus ojos
In your eyes
Als teus ulls
Llibertat
Jo puc sentir la llibertat, només
Als teus ulls
Adaptació: Mario Muñoz
La cantante mexicana Lila Downs recibirá el galardón el 20 de julio en Cartagena, en el marco del festival La Mar de Músicas, como reconocimiento a una trayectoria artística que ha tendido puentes entre culturas, lenguas y tradiciones musicales desde una mirada profundamente comprometida.
La cantautora chilena Elizabeth Morris presenta un nuevo trabajo discográfico marcado por la grabación orgánica, la sencillez como eje creativo y un enfoque profundamente emocional, con colaboraciones de Joe Vasconcellos y José Seves.
El Festival Folk Internacional Tradicionàrius celebrará en Barcelona su 39ª edición entre el 16 de enero y el 27 de marzo de 2026 con más de 50 actividades y una programación que pone el foco en las lenguas habladas, cantadas y bailadas del Pirineo, con propuestas de Occitania, País Vasco, Aragón y los territorios de habla catalana.
Joan Manuel Serrat acompañará a Jofre Bardagí en la puesta de largo de Jofre Bardagí interpreta Serrat, un proyecto que revisita el cancionero de Serrat desde una mirada contemporánea y profundamente personal, y que conecta memoria familiar, legado musical y presente creativo.
El músico y cantante Salvador Escribà, figura central de las fiestas populares en Cataluña y fundador del sello Salseta Discos, murió a causa de un ictus. Su trayectoria está ligada tanto a la música de baile como al impulso decisivo del rock catalán.