Conec un home bo (o Jo sé d'un home bo)
que sempre va de cara, gent de fiar.
Conec un home bo, que ve del barri
si no existís, l'hauríem d'inventar.
Jo sé d'un home bo, que deixa on passa
engrunes de passió, per si es perdés.
M'estimo d'ell, la seva bogeria
jo vull un món de bojos, mil com ell.
Estic segur que és ell, aquell suïcida
que es va jugar la pell a Tian'anmen,
voldria ser la primavera a Praga
voldria ser clavell en un fusell.
Jo sé d'un home gran, que creu encara
que es pot canviar aquest món amb les cançons,
que fa de la paraula la seva arma,
de la bellesa la revolució.
Conec un home bo, imprescindible,
que no l'espanta res, que no té por,
el meu germà, l'amic, la lluna blanca
que fa de la nit fosca, la claror.
Jo sé d'un home bo d'ànima clara
que sempre va de cara, gent de fiar
conec un home bo que ve del barri
si no existís l'hauríem d'inventar.
(2011)
Al meu germà Pere Camps
La cantante, flautista y compositora catalana Magalí Sare presenta Descasada, un trabajo entre la investigación antropológica y la libertad musical. Sare se sitúa en una escena de mujeres altamente formadas que han redefinido la canción de autor contemporánea.
En Barcelona tenemos la suerte de poder disfrutar de una cada vez más numerosa comunidad de artistas argentinos que habitan la ciudad y que enriquecen nuestra vida cultural. Con pocos días de diferencia tres de ellos han presentado sus respectivos trabajos discográficos en diversos espacios: en una librería abierta a la música, en la sede de un extraordinario refugio asociativo de Sants y en el auditorio de una biblioteca histórica.
La última edición del BarnaSants, la primera dirigida por Marçal Girbau, ha reducido un 40% el número de conciertos pero ha aumentado un 33% la asistencia y la venta de entradas. Girbau, que ha valorado positivamente esta 31 edición en la rueda de prensa celebrada hoy en Barcelona, ha apostado por menos fechas, más peso artístico y producciones propias con recorrido. Y una vez más se ha reivindicado la creación del Ateneu de la Cançó.