Paraules prohibides
Al seu cap no ha fet cap mal,
creu que el problema és el pensament,
la perversió, el pecat.
Cedir als plaers de la carn.
Paraules prohibides en un llistat.
Repressió, ignorància deliberada.
Ofegar l’instint animal per una
suposada superioritat moral.
Es converteix en un monstre desbocat,
dimoni en la terra.
Transforma la vida de persones en autèntics inferns.
Cedir als plaers de la carn.
Paraules prohibides en un llistat.
Imperi de l’ideal,
hegemonia que el protegeix,
n’és còmplice, l’encobreix.
Ell diu: “no soc, no soc el típic...va ser un moment...
no soc el que creieu...
soc innocent...no hi pense sovint, no soc com ells...”
Una confessió i dos oracions, i ja tens la redempció.
El problema és. El problema és
sexe sense matrimoni o amb el mateix sexe
o transvestir-se o masturbar-se.
Cal reprimir. Cal reprimir
fins explotar per altre costat,
malaltís. No respectar,
agredir, abusar, violar, ultratjar.
El problema és. El problema és.
Tranquil, el sistema et cobrirà,
et canviarà de lloc i podràs continuar.
Tu mentre vas beneint, donant consells, perdonant,
donant lliçons, consagrant, salvant-nos a tots.
Cedir als plaers de la carn, paraules prohibides...
Joan Manuel Serrat acompañará a Jofre Bardagí en la puesta de largo de Jofre Bardagí interpreta Serrat, un proyecto que revisita el cancionero de Serrat desde una mirada contemporánea y profundamente personal, y que conecta memoria familiar, legado musical y presente creativo.
El cantautor cubano Silvio Rodríguez dio a conocer en el Hay Festival de Cartagena de Indias (Colombia) Silvio Rodríguez, diario de un trovador, un libro que reúne textos inéditos de su cuaderno personal en diálogo con 143 fotografías del argentino Daniel Mordzinski, fruto de más de dos décadas de encuentros, viajes y trabajo compartido.
La cantautora chilena Elizabeth Morris presenta un nuevo trabajo discográfico marcado por la grabación orgánica, la sencillez como eje creativo y un enfoque profundamente emocional, con colaboraciones de Joe Vasconcellos y José Seves.
La cantante Rosa León publica Como la cigarra, el primer avance de Cartas de amor a María Elena Walsh, un proyecto producido por Alejo Stivel que reivindica la obra adulta de la creadora argentina desde el respeto, la admiración y la fidelidad a su espíritu.
El Secreto de los Arbustos, estrenado en noviembre pasado, surge del encuentro entre la cantautora chilena Pascuala Ilabaca y la orquesta SdC Big Band, y articula once composiciones que dialogan con realidades sociales, emocionales y políticas desde una sonoridad abierta y colectiva.