Crònica
Cadascú pel seu costat
Les putades de la vida
No els havien ajudat
Ell tenia poca feina
Ella no en tenia gens
La rancúnia i la misèria
Conviden a fer retrets
Van mirar d'arreglar-ho
Nena, què ens esta passant?
Buscant forces renovades
Als records d'enamorats
Però ja res no era el que era
Tot estava capgirat
Les muntanyes massa altes
I el mar massa salat
Oh mama,
Pots creure el que dic?
Oh mama,
Això ja no és gens divertit
I es van llençar als braços
D'un estiu desenfrenat
Cada dia era una vida
I una nova oportunitat
Sabent molt poc l'un de l'altre
Intentant no saber res
De setmana en setmana
Va acabar passant un mes
Oh mama,
Pots creure el que veus?
Oh mama,
Això no té ni cap ni peus
I en una conversa
De terrasseta de bar
Començava a fer fresca
L'hivern s'anava anunciant
Nena ves quina bestiesa!
Potser no n'hi ha per tant
Mira que és curta la vida
No és qüestió d'anar provant
I ara, oh nena!,
Tot ens va de cara al vent
Oh nena!
Almenys és el que diu la gent
Miguel Poveda hizo suyo el Gran Teatre del Liceu de Barcelona —uno de los grandes Teatros de la Ópera del mundo— en su concierto Distinto del 15 de Octubre, en el marco de la edición de 2025 del "Festival Jazz Barcelona".
Casi cuatro décadas después de su estreno en Ámsterdam, la cantata Dialecto de Pájaros del compositor Patricio Wang revive en Chile con una versión revisada por su autor. Una obra mística y vanguardista que regresa para cerrar un ciclo pendiente en la historia musical de Quilapayún y Patricio Wang.
El próximo 11 de noviembre, en el aniversario del nacimiento de Vicente Feliú, se publica Serenamente, segundo álbum póstumo del trovador cubano. Con producción general de Silvio Rodríguez y la participación de artistas como Miriam Ramos, Aurora Hernández y Carlos Lage, el disco recoge una selección de canciones registradas en los Estudios Ojalá y ahora reunidas en un nuevo capítulo de su legado.
Guionizada por Kike Babas y Kike Turrón e ilustrada por doce destacados dibujantes, Joaquín Sabina. Pasión y vida (Vol. 1) recorre en formato cómic la primera etapa vital y artística del trovador de Úbeda, desde su infancia hasta su consagración como figura fundamental de la canción en castellano.
Feliu Ventura regresa tras tres años de silencio escénico con Quan el cel es tornà negre, una canción que recupera la forma colectiva de la dansà valenciana y se convierte en una denuncia abierta a la gestión de la catástrofe ocurrida durante la DANA del 29 de octubre de 2024. Acompañado por La Maria, Titana, Miquel Gil, Pep Gimeno "Botifarra" y Vicent Torrent, Ventura convierte la canción en una herramienta de memoria, denuncia y solidaridad.