Via del Campo
d’ulls grandíssims color de fulla
al llindar d’una vella porta
a tots ven la mateixa rosa.
Via del Campo, hi ha una nina
amb els llavis color rosada
té els ulls grisos com la nit clara
neixen roses per allà on camina.
Via del Campo, hi ha una puta
d’ulls grandíssims color de brasa
sols li cal a qui la desitja
dir-li “Vine...” amb no gaire traça.
Si et convida a viatjar als seus braços
amb les ales del seu somrís
tu no et creies que el paradís
era a prop, just al primer pis.
Via del Campo, hi ha un ingenu
que només somia en casar s’hi
quan la veu pujar les escales
i discreta tancar el balcó.
Riu i estima si amor li donen
plora trista la seva absència,
dels diamants no creix ni un bri d’herba
però dels fems sempre neixen flors.
Dels diamants no creix ni un bri d’herba
però dels fems sempre neixen flors.
Adaptació: Joan Isaac
La cantante, flautista y compositora catalana Magalí Sare presenta Descasada, un trabajo entre la investigación antropológica y la libertad musical. Sare se sitúa en una escena de mujeres altamente formadas que han redefinido la canción de autor contemporánea.
En Barcelona tenemos la suerte de poder disfrutar de una cada vez más numerosa comunidad de artistas argentinos que habitan la ciudad y que enriquecen nuestra vida cultural. Con pocos días de diferencia tres de ellos han presentado sus respectivos trabajos discográficos en diversos espacios: en una librería abierta a la música, en la sede de un extraordinario refugio asociativo de Sants y en el auditorio de una biblioteca histórica.
La última edición del BarnaSants, la primera dirigida por Marçal Girbau, ha reducido un 40% el número de conciertos pero ha aumentado un 33% la asistencia y la venta de entradas. Girbau, que ha valorado positivamente esta 31 edición en la rueda de prensa celebrada hoy en Barcelona, ha apostado por menos fechas, más peso artístico y producciones propias con recorrido. Y una vez más se ha reivindicado la creación del Ateneu de la Cançó.