Tela amb tela
males passades
el sistema que no ajuda
t'enfonsa i t'enfonsa
més terra en la misèria
Tela que es taca
potser es rente
o taques per sempre?
Roba amb roba
tela amb tela
Molta roba, poc sabó...
i tan neta que la volen
tan neta que la volen
i tan bruta que la tenen
i sense llavador
Amb els vostres interessos
se'n va tot pel forat del bassó
a cada bugada perdem un llençol
Tela amb tela
tela, fricció
Però nosaltres seguim fent safareig
barcella en fem al meu poble
de l'oli i un poc de sosa
farem sabó
Roba amb roba
tela, fricció
sabó
Oli amb terres pantanoses
sang contra violència
greix per l'àncora
tintura sota boira
vi, ona i ressaca
maquillatge, confon
cafè i un dia redó
Del treball i l'oli
de la lluita i la sang
de la fermesa i el greix
dels amics i els seus tints
de la rauxa i el vi
de l'amor i el carmí
d'aquell ànim perdut, que hem recuperat
De l'oli i un poc de sosa
farem sabó, farem sabó
Tela amb tela
tela, fricció
sabó
La cantante mallorquina ofreció en el Palau de la Música de Barcelona, dentro del festival Guitar Bcn, un concierto de intensidad creciente en el que L’aigua no cansa, su nuevo disco, se convirtió en el auténtico centro del repertorio. Arropada por una banda de músicos extraordinaria, Maria del Mar Bonet volvió a demostrar que, cerca de cumplir sesenta años sobre los escenarios y los ochenta de vida, sigue instalada en un momento creativo y vocal fuera de lo común.
En Barcelona tenemos la suerte de poder disfrutar de una cada vez más numerosa comunidad de artistas argentinos que habitan la ciudad y que enriquecen nuestra vida cultural. Con pocos días de diferencia tres de ellos han presentado sus respectivos trabajos discográficos en diversos espacios: en una librería abierta a la música, en la sede de un extraordinario refugio asociativo de Sants y en el auditorio de una biblioteca histórica.
Pasión Vega presenta en concierto su nuevo disco Pasión Almodóvar con una selección de canciones que forman parte del universo cinematográfico del director manchego Pedro Almodóvar.
El veracruzano Rafa Mesa, desde 2018 en su alter ego artístico Pehuenche, se presentó en formato quinteto en Barcelona dentro de su primera gira europea que le ha llevado a Londres, Copenhague, a varios escenarios de Barcelona y finalmente Madrid.
No es fácil sobresalir entre la vorágine de propuestas que luchan por conquistar un espacio en el disputado hábitat sonoro. Muy lejos de esa competición se encuentra Azimut, el nuevo trabajo de Joan Isaac junto a Eduard Iniesta, que se instala en otro ecosistema creativo.