Vella
a tots els vells que ens han mentit
i que als vint anys ens van voler fer creure
que el temps aquell és més bonic.
Només pel gust d'aixafar la guitarra
als qui ens robaven cada nit,
desgraciats que van tenir la barra
de roncar dintre el nostre llit.
Només per això, fills meus,
la vida em sembla bella
quan penso que amb el temps
em tornaré vella.
Només per dir a quatre males bèsties
que ens han omplert de penjaments:
"D'ara endavant no us prengueu més molèsties,
no tingueu més mals pensaments".
Només per dir: "Si feu la cara lletja,
remenacues dels mercats,
és que dueu cent mil pedres al fetge
de no poder fer mai pecats".
Només per fer del cor un hivernacle
amb quatre flors del pensament
i que, en entrar, no hi trobin cap obstacle
l'amor tranquil i el sentiment.
Només cal fer callar totes les bruixes
quan vingui un home de veritat
que vegi en mi més que un parell de cuixes
i estigui molt enamorat.
Només pel cas que jo gosés un dia
fer-li cinc cèntims del passat,
de com només tenia l'alegria
de quan el duia al meu costat...
I si gosés de dir-li una altra cosa
i ser sincera de debò,
que el vaig trair... Però això sí que em fa nosa
perquè també em vaig trair jo...
El cantaor Miguel Poveda conmemora las dos décadas de su homenaje a la poesía catalana con una nueva grabación junto a la Cobla La Principal del Llobregat, sobre un poema de Joana Raspall y música propia.
Oro irlandés, el nuevo single Miguel Ríos, evoca un amor de juventud y sirve como anticipo de su próxima gira El último vals, que recorrerá los principales teatros de España entre 2025 y 2026
Cru+es, el nuevo disco conjunto del productor y multiinstrumentista Raül Refree y el vocalista y performer Niño de Elche, se publicará el 10 de octubre tras cuatro años de exploración en directo con Ecstasis y presenta una propuesta de alto voltaje emocional, con piezas que transitan entre el ambient, la distorsión y el misticismo sonoro.
El músico argentino Charly García y el exlíder de The Police Sting anticipan el lanzamiento de una canción conjunta para octubre de 2025, más de tres décadas después de haber compartido escenario en la gira "Derechos Humanos Ya".
La música tradicional de Argentina será el eje temático del Festival Sabandeño que se celebra este sábado 6 de septiembre en la plaza del Cristo de La Laguna (Tenerife, Canarias), con invitados como Nahuel Pennisi, Julia Zenko, Popi Spatocco y Raíces Argentinas.