No ho sé dir
(Barbara)
no t’ho sé dir, no t’ho sé dir;
jo no puc dir-te que t’estimo,
no t’ho puc dir, no t’ho puc dir.
M’he cansat tant de repetir-ho
sense sentir-ho de debò,
que ara que és cert i que vull dir-ho,
no goso, no, no goso, no...
Potser els acords de la guitarra
t’ho sabran dir millor que jo.
Per una llàgrima, un somriure
que em dediquessis un moment,
jo trobaria el gust de viure
i et seguiria fidelment.
Però per més que ho necessito
i que no puc ja seguir així
senzillament, dir-te t’estimo,
no t’ho sé dir, no t’ho sé dir...
Escolta el so de la guitarra
i potser ho endevinaràs.
Sé com em mires quan arribes,
sé com em mires quan te’n vas;
la teva veu i el teu silenci,
i sé el trepig que fa el teu pas,
però, si sé totes les coses
que em fan feliç, i em fan patir,
senzillament dir-te t’estimo,
no t’ho sé dir, no t’ho sé dir...
I ben mirat, són les paraules
que tothom diu en aquest cas,
però tinc por de que et facin riure
i sobretot no em miris pas, no.
Jo podré dir-t’ho amb la guitarra
escolta bé notes i acords...
No puc, no sé,
no goso pas...
T’estimo, t’estimo,....
Adaptació: Josep Maria Espinàs
La cantante, flautista y compositora catalana Magalí Sare presenta Descasada, un trabajo entre la investigación antropológica y la libertad musical. Sare se sitúa en una escena de mujeres altamente formadas que han redefinido la canción de autor contemporánea.
En Barcelona tenemos la suerte de poder disfrutar de una cada vez más numerosa comunidad de artistas argentinos que habitan la ciudad y que enriquecen nuestra vida cultural. Con pocos días de diferencia tres de ellos han presentado sus respectivos trabajos discográficos en diversos espacios: en una librería abierta a la música, en la sede de un extraordinario refugio asociativo de Sants y en el auditorio de una biblioteca histórica.
La última edición del BarnaSants, la primera dirigida por Marçal Girbau, ha reducido un 40% el número de conciertos pero ha aumentado un 33% la asistencia y la venta de entradas. Girbau, que ha valorado positivamente esta 31 edición en la rueda de prensa celebrada hoy en Barcelona, ha apostado por menos fechas, más peso artístico y producciones propias con recorrido. Y una vez más se ha reivindicado la creación del Ateneu de la Cançó.