Vull plorar com la Soraia
el desconsol que li és permès,
no és ni emfàtic, ni elegant,
ni pot ser gaire exuberant.
Ha d'ésser controlat,
ha de fitxar al taller,
és un dolor privat,
no en parla cap paper.
Com la Soraia vull plorar
amb desconsol superlatiu,
plorar com una emperadriu,
com favorita de sultà.
Jo vull plorar amb decorat,
plorar amb tots els requisits,
viure el meu drama com la Liz,
com una viuda de magnat.
jo vull plorar sense estalviar,
com la Soraia vull plorar,
com l'ex muller del Xa.
Si una no cobra en dividends
té molt poc temps pels sentiments,
no en pots fruir la intensitat,
se't cremaria l'estofat.
No em puc acostumar,
és massa inhumà,
en el pitjor disgust
a penes trobes gust.
Com la Soraia vull plorar,
vull gemegar sobre coixins,
que m'acompanyin violins,
com la germana d'un paixà.
Jo vull plorar com la Begum,
sense ulls vermells, sense ensumar,
no vull plorar fent el dinar,
no vull plorar com de costum.
Jo vull plorar sense estalviar,
com la Soraia vull plorar,
com l'ex muller del Xa.
Com la Soraia vull plorar,
vull exhibir el meu patiment
amb luxe sumptuosament
i no plorar com sempre en va.
Vull plorar com la Margaret,
vull proferir gemecs semblants,
vull plorar perles i brillants,
o és que potser no hi tinc dret.
Jo vull plorar sense estalviar,
com la Soraia vull plorar,
com l'ex muller del Xa.
La cantante mallorquina ofreció en el Palau de la Música de Barcelona, dentro del festival Guitar Bcn, un concierto de intensidad creciente en el que L’aigua no cansa, su nuevo disco, se convirtió en el auténtico centro del repertorio. Arropada por una banda de músicos extraordinaria, Maria del Mar Bonet volvió a demostrar que, cerca de cumplir sesenta años sobre los escenarios y los ochenta de vida, sigue instalada en un momento creativo y vocal fuera de lo común.
En Barcelona tenemos la suerte de poder disfrutar de una cada vez más numerosa comunidad de artistas argentinos que habitan la ciudad y que enriquecen nuestra vida cultural. Con pocos días de diferencia tres de ellos han presentado sus respectivos trabajos discográficos en diversos espacios: en una librería abierta a la música, en la sede de un extraordinario refugio asociativo de Sants y en el auditorio de una biblioteca histórica.
El veracruzano Rafa Mesa, desde 2018 en su alter ego artístico Pehuenche, se presentó en formato quinteto en Barcelona dentro de su primera gira europea que le ha llevado a Londres, Copenhague, a varios escenarios de Barcelona y finalmente Madrid.
Pasión Vega presenta en concierto su nuevo disco Pasión Almodóvar con una selección de canciones que forman parte del universo cinematográfico del director manchego Pedro Almodóvar.
No es fácil sobresalir entre la vorágine de propuestas que luchan por conquistar un espacio en el disputado hábitat sonoro. Muy lejos de esa competición se encuentra Azimut, el nuevo trabajo de Joan Isaac junto a Eduard Iniesta, que se instala en otro ecosistema creativo.