El dia que vindràs
(Sophie Makhno - Barbara)
el dia que vindràs...
El dia que vindràs,
no portis l’equipatge
perquè, tan se me’n don
tot el que puguis dur.
Jo reconeixeré
de cop la teva imatge;
fa tant i tant de temps
que t’he esperat a tu.
Tu em donaràs les mans
jo et donaré les meves,
de tot el meu dolor
jo et consolaré;
les meves il·lusions
despertaran les teves,
tu no em diràs ni un mot
i reconeixeré...
Aquell noiet d’abans,
de tímides mirades
que en un racó del parc
es feia el desentès,
jugant sempre a soldats
amb els seus camarades;
un noi que ho donava tot
i no rebia res...
Si un dia vinc a tu,
vindré sense equipatge,
perquè, tant se te’n don
el que et pugui oferir.
Tu reconeixeràs
de cop la meva imatge;
fa tant i tant de temps
que m’esperes a mi.
Et donaré les mans
tu em donaràs les teves,
de tot el meu dolor
tu em consolaràs,
les teves il·lusions
despertaran les meves,
jo no diré ni un mot
i reconeixeràs...
La noieta d’abans,
de cabellera estesa,
que en un racó del parc
menjava els seus confits;
l’amiga de fer salts
amb la mirada encesa,
de córrer com el vent
i dels jocs prohibits.
Quan vingui aquest moment,
no caldrà dur equipatge,
i cap un nou estiu
tu i jo junts anirem,
i del més gran amor
farem l’aprenentatge;
fa tant i tant de temps
que ens esperem.
No cal que recordem
una il·lusió que es vella,
no cal que recordem
els somnis que se’n van;
quan vingui aquest moment
tots dos farem parella,
i no ens retrobaran
ni ens reconeixeran.
El dia que vindràs,
el dia que vindràs…
Adaptació: Josep Maria Espinàs
Joan Manuel Serrat acompañará a Jofre Bardagí en la puesta de largo de Jofre Bardagí interpreta Serrat, un proyecto que revisita el cancionero de Serrat desde una mirada contemporánea y profundamente personal, y que conecta memoria familiar, legado musical y presente creativo.
La cantante mexicana Lila Downs recibirá el galardón el 20 de julio en Cartagena, en el marco del festival La Mar de Músicas, como reconocimiento a una trayectoria artística que ha tendido puentes entre culturas, lenguas y tradiciones musicales desde una mirada profundamente comprometida.
La cantautora chilena Elizabeth Morris presenta un nuevo trabajo discográfico marcado por la grabación orgánica, la sencillez como eje creativo y un enfoque profundamente emocional, con colaboraciones de Joe Vasconcellos y José Seves.
El cantautor cubano Silvio Rodríguez dio a conocer en el Hay Festival de Cartagena de Indias (Colombia) Silvio Rodríguez, diario de un trovador, un libro que reúne textos inéditos de su cuaderno personal en diálogo con 143 fotografías del argentino Daniel Mordzinski, fruto de más de dos décadas de encuentros, viajes y trabajo compartido.
La cantante Rosa León publica Como la cigarra, el primer avance de Cartas de amor a María Elena Walsh, un proyecto producido por Alejo Stivel que reivindica la obra adulta de la creadora argentina desde el respeto, la admiración y la fidelidad a su espíritu.